start


Najczęściej oglądane

Newsy

W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi aktualnościami.

Artykuły

W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi aktualnościami.

Aktualności

Znamy zwycięzców IX Konkursu Języka Angielskiego dla Szkół Ponadgimnazjalnych

27-03-2017

24 marca 2017 roku 76 uczniów reprezentujących niemal 30 szkół ponagimnazjalnych z Krosna, Jasła, Sanoka, Rymanowa, Brzozowa, Iwonicza, Leska, Czudca, Kołaczyc, Nowego Żmigrodu, Ustrzyk Dolnych i Jedlicza uczestniczyło w IX Konkursie Języka Angielskiego. 

Juz kolejny rok wysoki poziom testu konkursowego nie odstrasza, a wręcz przyciąga kolejnych młodych miłośników jezyka angielskiego. Aby wybrać najlepszych, lektorzy Studium Jezyków Obcych sprawdzali ich umiejętności rozumienia tekstu czytanego, słuchanego, stosowania zaawansowanych struktur leksykalno-gramatycznych czy mówienia.

Laureatami Konkursu zostali: 
I miejsce - Denis Paasche z Zespołu Szkół nr 4 w Jaśle
II miejsce - Katarzyna Skwara z I Liceum Ogólnokształcącego w Krośnie
III miejsce Jagoda Bądkowska z Zespołu Szkół nr 1 w Sanoku

Wierzymy, że najlepsi uczestnicy doskonale wykorzystają otrzymane nagrody: zwycięzca zdobył voucher na egzamin międzynarodowy Certificate in Advanced English (CAE) ufundowany przez British Council Poland  a kolejnych czterech laureatów - vouchery na egzamin First Certificate in English (FCE) - nagrody Rektora PWSZ w Krośnie.

Wśród sponsorów konkursu są również wydawnictwa i ksiegarnie: Oxford Publishing, Pearson Longman, Express Publishing, Preston Publishing, Cambridge University Press, MacMillan Polska, Księgarnia Z.Oprządek, Wydawnictwo Cztery Głowy s.c. Gdańsk.

Zdjęcia w Galerii

lista aktualności
zporr
Zakupu oprogramowania dokonano w ramach projektu “Budowa szerokopasmowej regionalnej sieci internetowej w Krośnie i w powiecie krośnieńskim współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego"
bip
© 2010.All rights reserved. Realizacja: ideo,
Powered by CMS Edito