start

Aktualności

Menedżer Produktu Kosmetycznego - nowa specjalność na kierunku Towaroznawstwo

25-02-2017

OPIS SPECJALNOŚCI

 


Specjalność Menedżer Produktu Kosmetycznego na studiach stacjonarnych  na kierunku Towaroznawstwo w  Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Stanisława Pigonia w Krośnie jest atrakcyjną ofertą na rynku usług edukacyjnych na podkarpaciu.  Specjalność ma charakter typowo rynkowy; a więc koncentruje się na przygotowaniu menedżerów podmiotów rynkowych wyspecjalizowanych w segmencie produktów i usług kosmetycznych.

Na specjalności Menedżer Produktu Kosmetycznego można zdobyć i pogłębić wiedzę oraz umiejętności zarówno z zarządzania marką, oceny jakości surowców i produktów, zarządzania podmiotem rynkowym, czy marketingu produktów kosmetycznych.

 

Absolwenci specjalności MENEDŻER PRODUKTÓW KOSMETYCZNYCH będą posiadać niezbędną wiedzę z zakresu:

 

  • towaroznawstwa nowoczesnych surowców i produktów kosmetycznych
  • metod oceny jakości i bezpieczeństwa produktów kosmetycznych,
  • norm prawnych obowiązujących przy produkcji i wprowadzeniu do obrotu produktów kosmetycznych,
  • badania i kreowania potrzeb i zachowań konsumentów w sferze rynku produktów kosmetycznych,
  •  prowadzenia działań marketingowych wynikających z potrzeb sprzedażowych producentów;
  • projektowania wyrobów kosmetycznych,
  • doboru składu preparatów kosmetycznych w zależności od potrzeb konsumentów;
  • organizowania  i zarządzania  procesami produkcji kosmetyków;
  • zarządzania cenami i dystrybucją produktów kosmetycznych,
  • strategii zarządzania marką na rynku kosmetyków,
  • prowadzenia działań promocyjnych na rynku kosmetyków,
  • kierowania jednostkami handlowymi i usługowymi z zakresu kosmetyki.
  • wdrażania  i utrzymania  systemu zarządzania jakością w firmach specjalizujących się w produkcji kosmetyków;
  • kontrolowania  procesów produkcyjnych w przemyśle kosmetycznym;

 

Absolwenci specjalności MENEDŻER PRODUKTÓW KOSMETYCZNYCH  będą pracownikami segmentu produktów i usług przemysłu kosmetycznego. Posiadanie wielopłaszczyznowego wykształcenia pozwoli im na podejmowanie inicjatyw zawodowych na różnych etapach budowania produktu kosmetycznego: produkcja, dystrybucja, usługi, działalność marketingowa.

 

Po zakończeniu studiów absolwent będzie mógł podjąć zatrudnienie w:

  •      przedsiębiorstwach z sektora produkcji i technologii kosmetyków;
  •      koncernach kosmetycznych zajmujących się produkcją i dystrybucją kosmetyków
  •      firmach branżowych na stanowiskach konsultantów i menadżerów
  •      przedsiębiorstwach handlowych (zarządzanie kategorią produktów
  •      kosmetycznych)
  •       przedsiębiorstwach usługowych na rynku kosmetyków

 
Realizowane zajęcia:

  •      Towaroznawstwo surowców i produktów kosmetycznych,
  •      Kształtowanie, zapewnienie i ocena jakości produktów kosmetycznych,
  •      Mikrobiologiczna  ocena surowców  i produktów kosmetycznych,
  •      Toksykologia i higiena produktów kosmetycznych,
  •       Analiza instrumentalna w ocenie jakości surowców i produktów kosmetycznych,
  •       Sensoryczna ocena produktów kosmetycznych,
  •       Komunikacja marketingowa na rynku produktów kosmetycznych,
  •       Zarządzanie produktem kosmetycznym,
  •       Certyfikacja, normalizacja i dobra praktyka produkcyjna,
  •       Nowe opakowania w kosmetologii,
  •       Znakowanie  i wprowadzenie do obrotu produktów kosmetycznych,
  •      Konsument na rynku kosmetycznym,
  •       Zarządzanie marką,
  •       Systemy informatyczne w obrocie handlowym,
  •       Ekonomika i organizacja zakładów produkcyjnych, handlowych i usługowych
  •       Innowacje i projektowanie produktów kosmetycznych,

 

 

lista aktualności
zporr
Zakupu oprogramowania dokonano w ramach projektu “Budowa szerokopasmowej regionalnej sieci internetowej w Krośnie i w powiecie krośnieńskim współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego"
bip
© 2010.All rights reserved. Realizacja: ideo,
Powered by CMS Edito