Zajęcia poświęcone były tematyce wody, a szczegółowiej jej roli na naszej planecie, konieczności oszczędzania wody. Studentki prowadzące zajęcia zaproponowały realizację dość trudnego tematu w bardzo interesujący sposób. Od momentu przywitania uczestników zajęć do ich oceny końcowej, wykorzystały wiele metod aktywizujących umiejętnie łacząc je ze sobą, jak też integrując treści z zakresu eduakcji polonistycznej, matematycznej, plastycznej, technicznej i przyrodniczej. Bardzo sprawnie wykorzystywały metody zadaniowe, umiejętnie dokonywały podziału uczestników na grupy i wskazania lidera grupy. Zajęcia były prowadzone w bardzo dobrym rytmie. Obfitowały w zaskakujące momenty, np. ukrytą na podłodze krzyżowkę. Pojawiły się elementy eksperymentowania, związane z przedstawieniem obiegu wody w przyrodzie oraz elementy dramy. Pan Prorektor, jako wieloletni metodyk pogratulował studentom bardzo ciekawych rozwiązań, jak też zaproponował w przyszłości opublikowanie najlepszych scenariuszy zajęć. Gratulujemy serdecznie!!! Poniżej zamieszczamy dokumentację fotograficzną.