Pozytywne decyzje o przyznanie świadczeń pomocy materialnej są do odbioru w sekretariacie.
Ich nieodebranie do dnia 25 listopada (poniedziałek) skutkować będzie wstrzymaniem wypłat stypendiów za miesiąc listopad i kolejne miesiące.
Ze względu na zapisy Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000), rankingi w sprawie przyznania stypendium rektora, jak również wykaz osób,
które otrzymały poszczególne rodzaje stypendiów, NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE.
Szczegółowe informację na temat pomocy materialnej znajdą się w decyzjach administracyjnych, które zostaną:
1. rozesłane studentom tradycyjną pocztą (decyzje negatywne)
2. przekazane do sekretariatów instytutów/ zakładów (decyzje pozytywne).
Przelewy dla osób, którym stypendia zostały przyznane, zrealizowane zostały w październiku.
Na początku listopada zostały wysłąne do studentów decyzje negatywne.
Decyzje pozytywne, będzie można odbierać w sekretariacie od 13 listopada br.