Regulamin gry Inżynierska robota 2 w Instytucie Politechnicznym
Zabawa Escape room to przede wszystkim praca w kooperacji z innymi graczami, czyli praca zespołowa i dobra komunikacja mają tu kolosalne znaczenie.
Tylko sprawny zespół jest w stanie wyjść z pokoju przed ustalonym limitem czasowym.
Zasady gry:
1. W grze biorą udział zespoły pięcioosobowe z różnych szkół ponadgimnazjalnych.
2. Każda ze szkół, która zechce wziąć udział w zabawie, może wystawić do gry kilka zespołów. Dobór zespołów do gry zależy od dyrektora szkoły.
3. Przygotowanych jest 6 pokoi tematycznych związanych z kierunkami i prowadzonymi przez Instytut Politechniczny PWSZ w Krośnie:
4. W każdym z pokoi znajdują się zadania opracowane przez organizatorów. Celem gry jest wydostanie się z pokoju bez użycia siły przed upływem 15 minut.
5. Głównym zadaniem graczy jest odgadnięcie kodu do skrzynki, w której znajduje się klucz do drzwi.
6. W sytuacji, gdy drużyna przekroczy czas 15 minut zadanie jest uznawane za niezaliczone.
7. Nagrodę główną wygrywa zespół, który wykona zadania, który przejdzie największą liczbę pokoi w jak najkrótszym czasie. Przewidziane są także nagrody dla drużyn z II - ego i III - ego miejsca.
8. Podczas gry nie wolno korzystać z telefonów komórkowych ani innych sprzętów elektronicznych. Uczestnicy zobowiązani są do pozostawienia telefonów i innych elektronicznych sprzętów w specjalnie przygotowanym do tego celu, zamkniętym pomieszczeniu.
9. Drużyny zobowiązane są wykonywać polecenia prowadzących grę.