start


Najczęściej oglądane

Newsy

W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi aktualnościami.

Artykuły

W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi aktualnościami.

Aktualności

Akademickie Dni Nauki – Zakład Zarządzania

18-03-2016

 W piątek 11 marca 2016r. w Turaszówce odbywały się wydarzenia związane z Akademickimi Dniami Nauki. Pracownicy Zakładu Zarządzania (dr Lilianna Mierzwińska, dr Anna Słowik, dr Beata Ujda-Dyńka, mgr Marek Krzywonos) przygotowali warsztaty dla uczestników dni nauki (wśród których większość stanowili uczniowie szkół ponadgimnazjalnych). W przygotowaniu i realizacji warsztatów pomagali też studenci kierunku Zarządzanie, którzy także zajmowali się pracami organizacyjnymi (m. in. służyli pomocą w dla grup przyjezdnych w poruszaniu się po Campusie w Turaszówce).

 

Agenci kariery - gra szkoleniowa - dr Beata Ujda-Dyńka,

W tej grze uczestnicy ćwiczyli umiejętność znajdowania pozytywnych aspektów różnych sytuacji, umiejętność koncentracji na mocnych stronach drugiej osoby, a także udzielania autentycznych pochwał wzmacniających pożądane zachowania.

Właściwie stosowana pozytywna motywacja sprawia, że ludzie efektywniej działają i chętniej się angażują. Nie chodzi w niej o chwalenie bez względu na wszystko, czy o tzw. „poklepywanie po ramieniu”, nawet wówczas gdy ktoś ciągle robi coś źle. Chodzi raczej o chwalenie osiągnięć, wysiłku, konkretnych postaw i czynów, które przyczyniają się do powstania dobrych rezultatów pracy.

Oczywiście nie każdy człowiek potrzebuje uznania w takim samym stopniu. Wiele zależy od samej osoby, od jej typu motywacyjnego. Nie ma jednak ludzi, którzy uznania za to, co robią nie potrzebowaliby wcale. W każdym przypadku pochwała musi występować. Bo któż z nas nie lubi być chwalony i doceniony za dobrze wykonane zadanie, nawet jeśli znajduje się ono na liście naszych obowiązków…

Jak sprzedać pług śnieżny na Hawajach? - gra szkoleniowa- dr Liliana Mierzwińska

Gra rozwijająca inteligencję emocjonalną, komunikację w grupie oraz umiejętność wpływania na innych. Uczestnicy gry mają możliwość przećwiczenia umiejętności przekonywania i zdolność do empatii , a także  zdobywają wiedzę na temat modeli reakcji klienta wobec produktu.
Prezentacja Koła Naukowego Organizacji i Zarządzania: na stoisku studenci prezentowali w formie posterowej historię Koła oraz jego dorobek. Odwiedzający stoisko mogli wziąć udział w Teście Wiedzy Ekonomicznej, zagrać w gry komputerowe pt. "Marketing Manager", "Od bułki do spółki" oraz "Moja firma", a także zbadać swoje predyspozycje menedżerskie za pomocą testów psychologicznych.

 

 

Szkolenie: Budowanie wizerunku, wystąpienia publiczne i prezentacje – dr Anna Słowik

Szkolenie z użyciem technik multimedialnych umożliwiające wykształcenie wśród słuchaczy umiejętności charyzmatycznego wypowiadania się, skutecznego dobierania argumentów, stosowania odpowiedniej mowy ciała.

1.      Podstawowe cele dyskusji (kto, do kogo, dlaczego, co, jak, kiedy, po co mówimy?)

2.      Porządkowanie części wystąpienia (wstęp, rozwinięcie, zakończenie).

3.      Techniki argumentacji stosowane w dyskusjach.

4.      Zachowania werbalne i niewerbalne podczas dyskusji.

5.      Formułowanie odpowiedzi na trudne pytania.

Gra szkoleniowa- Czy jesteś przywódcą?- czy jesteś charyzmatycznym przywódcą, czy umiesz przemawiać do tłumu, czy potrafisz przekonać grupę do swych argumentów, czy potrafisz wykorzystać emocje grupy do zrealizowania swoich celów? – dr Anna Słowik

Gra dotyczy przekonania przez pracodawcę (lider każdej z drużyn) pracowników by nie odchodzili do konkurencyjnej firmy, która w tym momencie daje pracownikom lepsze wynagrodzenie. Po warsztatach z „Budowania wizerunku i wystąpień publicznych”, dzięki którym uczestnicy dowiadują się jak charyzmatycznie przemawiać, drużyny dostają na kartkach polecenie na podstawie którego formułują wypowiedź dla lidera. Każdy lider wypowiada się osobno wchodząc w interakcję z wszystkimi osobami na warsztatach, które mogą mu zadawać pytania. Wypowiedzi liderów są niezależne, żaden nie wie co powiedział inny lider. Wygrywa lider, który najlepiej przekona swoich pracowników by nie odchodzili z firmy.

Jak inwestować i zarobić? gra strategiczna- mgr Marek Krzywonos

Gra strategiczna rozwijająca umiejętności negocjacyjne i umiejętność współpracy w grupie. Podczas gry uczestnicy podzieleni na 4 drużyny rywalizują ze sobą w zakupie, potrzebnych do planowanych inwestycji, działek budowlanych. Każda z drużyn posiada na początku działki oraz pewien zasób gotówki. Jednak nie są to działki potrzebne do przeprowadzenia planowanej inwestycji. Drużyny muszą ze sobą negocjować o zakup lub wymianę działek budowlanych. Dzięki temu rozwijają zdolności negocjacyjne oraz umiejętność uzgodnienia porozumienia.

 

lista aktualności
zporr
Zakupu oprogramowania dokonano w ramach projektu “Budowa szerokopasmowej regionalnej sieci internetowej w Krośnie i w powiecie krośnieńskim współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego"
bip
© 2010.All rights reserved. Realizacja: ideo,
Powered by CMS Edito