WSPÓŁPRACA MIĘDZYNARODOWA
|
|||
Rok
|
Rodzaj współpracy
|
Nazwa instytucji partnerskiej
|
Liczaba osób uczestniczących
w realizacji
|
2009/2013
|
Umowa bilateralna w ramach programu Erasmus (wymiana studentów i nauczycieli akademickich)
|
Universidade da Beira Interior (UBI), Portugalia
|
11 (studenci)
|
2009/2013
|
Umowa bilateralna w ramach programu Erasmus (wymiana studentów i nauczycieli akademickich)
|
Pamukkale Universitesi, Turcja
|
7 (studenci)
|
2011/2013
|
Program Leonardo da Vinci „Budujemy Europę”
Celem projektu jest porównanie systemów kształcenia specjalistów budowlanych na poziomie szkół średnich oraz studiów zawodowych pierwszego stopnia w Polsce, Norwegii i Danii. Zadaniem partnerów jest przygotowanie rekomendacji dotyczących form i treści kształcenia teoretycznego i praktycznego specjalistów budowlanych w Europie, które mają służyć podniesieniu kwalifikacji absolwentów szkół budowlanych oraz pomóc w unifikacji systemu opisu umiejętności wymaganych od absolwentów przez europejski rynek pracy.
Partnerzy zdobędą wiedzę na temat różnic i podobieństw między formami i treściami kształcenia w Polsce, Danii i Norwegii i będą mogli dostosować programy i sposoby kształcenia specjalistów budowlanych do potrzeb europejskiego rynku pracy. Materiały z konferencji zostaną opublikowane wraz z listą rekomendacji organizacyjno-metodycznych skierowanych do decydentów w dziedzinie szkolnictwa zawodowego w Europie. Publikacja zostanie wysłana do ministerstw edukacji krajów Unii Europejskiej oraz kilkuset szkół budowlanych w Europie.
|
1) Stryn vidaregåande skule, Stryn, Norwegia
2) Københavns Tekniske Skole, Glostrup, Dania
3) BYGGOPP, Opplæringskontoret for bygg- og anleggsteknikk i Sogn og Fjordane, Førde, Norwegia
4) Måløy vidaregåande skule, Deknepollen, Norwegia
|
20 (nauczyciele
ze szkół partnerskich).
W przyszłości uczniowie i studenci ze szkół partnerskich..
|