start

Aktualności

Dlaczego warto studiować w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Stanisława Pigonia w Krośnie?

30-07-2015

 

 

 

 Studentka Maria Parylak o studiowaniu na kierunku Dwujęzykowe studia dla tłumaczy

 

W związku z tym, że znam i lubię języki obce, jako kierunek wybrałam dział translatoryki w Instytucie Humanistycznym PWSZ w Krośnie, w trybie dziennym.

Bardzo szybko okazało się, że była to świetna decyzja, która przez następne trzy lata przyniosła mi mnóstwo różnorodnych korzyści: zajęcia z praktycznej nauki języka angielskiego i rosyjskiego, niezwykle zróżnicowany zakres zajęć od historii, kulturoznawstwa, językoznawstwa przez przedmioty z zakresu prawa unijnego, socjolingwistyki, aż po cały szereg przedmiotów zawodowych dobranych odpowiednio do specjalizacji (tłumaczenia pisemne lub ustne) oraz możliwość dobierania przedmiotów opcjonalnych w zależności od upodobań indywidualnych studenta. Dodatkowym atutem była możliwość brania udziału w niezwykle interesujących konferencjach oraz spotkaniach ze znanymi pisarzami, historykami, politykami, wykładowcami, naukowcami czy tłumaczami z kraju i zagranicy, mnóstwo imprez rekreacyjnych, poznawczych (Noc Nauki, Karpackie Klimaty), wyjazdy naukowe, kulturoznawcze, spotkania z zagranicznymi gośćmi (zarówno na żywo jak i przez wideorozmowy), współpraca z innymi uczelniami i wiele, wiele innych.

Jeżeli ktoś chciałby jeszcze więcej argumentów za studiowaniem w PWSZ w Krośnie, to dostarczą mu ich świetni wykładowcy, którzy niestrudzenie biorą udział w życiu uczelni, podnoszą swoje kwalifikacje zdobywając coraz wyższe stopnie naukowe, i dbają o to, aby nasze studia były jak najmniej traumatyczne a jak najbardziej pojemne w wiedzę i rozwój ogólny. Nieustannie dzielą się z nami swoim doświadczeniem, pokazując nam jak jak funkcjonuje rynek pracy i jak praktycznie wykorzystywać zdobytą wiedzę w poszukiwaniu zatrudnienia.  

Tak więc, na pytanie, czy warto studiować w PWSZ w Krośnie, zwłaszcza, język rosyjski i angielski, odpowiadam:
Z CAŁĄ PEWNOŚCIĄ TAK!  

 

 

 

____________________________________________________

Studenci Zarządzania wypowiadają się o studiowaniu i działalności w kołach naukowych


PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I WŁASNY BIZNES

W ramach przedmiotu "Przedsiębiorczość i własny biznes" zdobyłam umiejętności opracowania biznesplanu niezbędnego w zabieganiu o środki finansowe na działalność gospodarczą. Ponadto uzyskałam wiedzę z zakresu wypełniania wniosków o udzielenie dotacji ze środków Unii Europejskiej, a także inne praktyczne kwalifikacje.

Renata Oleniacz, Zarządzanie II rok


KOŁO NAUKOWE FINANSÓW

W ramach Koła Naukowego Finansów zdobyłam m.in. umiejętności obsługi programu Comarch Optima, który jest pomocny w zarządzaniu mikro, małymi i średnimi przedsiębiorstwami, jak również w prowadzeniu księgowości. Poznałam także zasady wypełniania deklaracji podatkowej PIT, czy wniosku CEiDG-1.

Justyna Pasieka, Zarządzanie II rok

 

KOŁO NAUKOWE ORGANIZACJI i ZARZĄDZANIA

Działalność w Kole Naukowym Organizacji i Zarządzania pozwala na doskonalenie umiejętności prowadzenia badań z zakresu przedsiębiorczości i zarządzania. Realizacja procesu badawczego, począwszy od projektowania badania aż do analizy wyników jest fascynującym doświadczeniem, które rozwija horyzonty oraz kreatywność. Efekty naszej pracy w postaci publikacji i wystąpień na konferencjach naukowych pozwalają na twórczą wymianę poglądów, zarówno wśród społeczności lokalnej, jak i w różnych ośrodkach akademickich.

Karolina Salamon, Zarządzanie II rok

 

 

 

____________________________________________________

Tegoroczni absolwenci kierunku Pedagogika wypowiadają się o studiowaniu i funkcjonowaniu na rynku pracy

Absolwenci kierunku Pedagogika zarówno specjalności nauczycielskich jak i nienauczycielskich doskonale radzą sobie na rynku pracy. Studia na kierunkach nauczycielskich – edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym orientują naszych absolwentów na pracę z dziećmi w wieku od 3 do 10 roku życia, a więc w placówkach wychowania przedszkolnego i szkołach podstawowych - edukacji wczesnoszkolnej. Natomiast studenci, którzy ukończyli pedagogikę społeczno-opiekuńczą z terapią pedagogiczną znajdują zatrudnienie w placówkach pracujących z rodziną i dzieckiem, człowiekiem niepełnosprawnym, chorym.

Nasza absolwentka Urszula Marchewka -  studiowała EWWP, prowadzi 4 zespoły estradowe o różnym stopniu zaawansowania. Pracuje w Gminnym Ośrodku Kultury i Wypoczynku w Haczowie oraz w Niepublicznym Przedszkolu „Stokrotka” w Krośnie, gdzie prowadzi zespoły taneczne (Kometa 1, Kometa 2, Stokroteczki grupa młodsza - 3 i 4-latki i Stokroteczki grupa starsza – 5-latki, Apskiki grupa dzieci z klas I-IV szkoły podstawowej). Uczestniczy w projekcie utworzenia punktu przedszkolnego w Mszanie, gdzie w okresie maj-czerwiec prowadziła zajęcia z zakresu wychowania przedszkolnego.
Urszula Marchewka tak mówi o studiowaniu w PWSZ im S. Pigonia w Krośnie:

- Studia na EWWP pozwoliły mi dopracować mój warsztat nauczyciela-animatora, poznać metody i techniki pracy, które umożliwiają mi kontynuację obecnej działalności w pracy z dziećmi i młodzieżą wiejską oraz poszukiwanie nowych form pracy. Motywacja ze strony prowadzących i ciągła wiara w moje możliwości pozwoliła mi ukończyć uczelnię z bardzo dobrymi wynikami. Pomoc ze strony promotora dr Łucji Reczek-Zymróz i wybór tematu pracy, którą mogłam pisać, poszerzył moją wiedzę odnośnie prowadzania i wpływu zajęć tanecznych na rozwój dzieci w wieku przedszkolnym. Ważną częścią mojego życia stały się również osoby z kierunku, z którymi w toku studiów zacieśniłam więzi przyjacielskie oraz wspólnie kreowałam przedstawienia dla dzieci, warsztaty czy też imprezy okolicznościowe.

Pani Marta Anioł tegoroczna absolwentka pedagogiki społeczno-opiekuńczej z terapią pedagogiczną od lat zaangażowana jest w wolontariat na rzecz dzieci i młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie i fizycznie. Przebywanie z osobami o wielorakich ograniczeniach skłoniło ją do napisania pracy licencjackiej poświeconej społecznemu funkcjonowaniu seniorów, którzy także doświadczają licznych trudności. M. Anioł podkreśla znaczenie uczenia się przez wolontariat, nabywania doświadczeń zawodowych, uczenia się pracy i współpracy od bardziej doświadczonych pracowników na uczelni i w środowisku.  Podjęte przez naszą absolwentkę działania w czasie studiów zaowocowały zatrudnieniem w placówce pracującej z osobami niepełnosprawnymi.

Pani Dominika Serwa o studiach na specjalności edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym mówi tak:

- Obecnie wyjeżdżam do pracy jako opiekun kolonijny z Sanatorium Stomil-Rymanów. Studiowanie w PWSZ na kierunku pedagogicznym pozwoliło mi nabyć potrzebne umiejętności w zakresie pracy z dziećmi, nauczyłam się jak odpowiednio zorganizować im czas, aby mogły jednocześnie czerpać radość z zabawy i nauki. Zdobyłam kwalifikacje nauczycielskie, dzięki którym mogę podjąć pracę jako wychowawca kolonijny i wykorzystać swoje umiejętności w praktyce.

Natomiast Alicja Włosek pracuje w obszarze upowszechniania kultury, m.in. gra i śpiewa w zespole muzycznym *SWATY* i prowadzi lekcje tańca dla dzieci i dorosłych. O studiach mówi tak:

- Ukończenie studiów o kierunku Pedagogika pozwala mi na rozszerzenie własnej działalności na rynku pracy o prowadzenie zajęć tanecznych dla dzieci w szkołach i ośrodkach kulturalnych, co będzie miało miejsce już od września. Dzięki połączeniu PWSZ i PPSKAKiB w Krośnie będę miała możliwość założenia własnej działalności gospodarczej dotyczącej animacji i tańca dla dzieci.

Studia na kierunku Pedagogika dają niezbędne kompetencje by odnaleźć się na rynku pracy – jak widać z wypowiedzi naszych absolwentów z dużym sukcesem.

 

 

____________________________________________________

Absolwent Patryk Kazana o kierunku Energetyka w PWSZ w Krośnie

 

Studiowanie w Krośnie pozwoliło mi przede wszystkim na zdobywanie wiedzy przy wysoce wykwalifikowanej kadrze. Co ważne wiedzy nie tylko tej książkowej, ale również praktycznej. Na kierunku, który studiowałem funkcjonowało koło studentów Energetyki. W jego ramach organizowane były wyjazdy ściśle związane z moim kierunkiem. Jako student miałem możliwość uczestnictwa  w targach warszawskich, na których mogłem poznać nowości rynkowe z obszaru ogniw PV, kolektorów czy turbin wiatrowych. Organizowane były wyjazdy, które osobiście bardzo miło wspominam, ponieważ dały mi one możliwość poznania tajników wytwarzania oraz przesyłania energii elektrycznej. Krośnieńska PWSZ to uczelnia, w której zdobywa się wiedzę niezbędną do kontynuowania dalszych studiów bądź podjęcia pracy związanej z wybranym przez siebie kierunkiem.

Co do mojej osoby, to cenię sobie możliwość użycia zdobytej wiedzy w praktyce. Dlatego też moja praca inżynierska dotyczyła szeroko rozumianej dziedziny jaką jest termomodernizacja. Moim zadaniem była propozycja rozwiązań ograniczających zużycie energii w odniesieniu – co ważne do realnej budowli jaką był Zespół Szkół nr 4 w Jaśle. Jestem bardzo zadowolony z tego, iż uczelnia umożliwiła mi zmierzenie się z tak ambitnym tematem, praktycznym. Wymagał on ode mnie dużego wkładu własnego. Sporządzenie planów budynku, czytanie dokumentacji budowlanej, wykonywanie badań kamerą termowizyjną, duża ilość obliczeń. To wszystko pozwoliło mi na zdobycie poczucia, że jestem w stanie pracować na programach inżynierskich oraz posługiwać się specjalistycznym sprzętem. Jestem pewny, że z krośnieńskiej uczelni wyniosłem  fachową, usystematyzowaną i co ważne przydatną wiedzę. Pozwala mi to twierdzić, że mogę przed sobą stawiać kolejne cele.

 

 

 

  ____________________________________________________

 Absolwentka Karolina Baran o studiach na kierunku Inżynieria środowiska

 

Nazywam się Karolina Baran. Jestem absolwentką kierunku INŻYNIERIA ŚRODOWISKA, specjalność: instalacje sanitarne. Studia w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. St. Pigonia w Krośnie ukończyłam w 2014 roku. Aktualnie uzupełniam swoje wykształcenie w toku studiów magisterskich na Politechnice Rzeszowskiej oraz pracuję w swoim zawodzie, w firmie z branży instalacyjnej.



Nabyte podczas studiów umiejętności, które są dla mnie najważniejsze to:
-  projektowanie instalacji sanitarnych
- umiejętność odczytywania ze zrozumieniem rysunków architektonicznych i budowlanych,
- sporządzanie dokumentacji projektowej,
- projektowanie w programie AutoCad,
- umiejętność praktycznego i konstruktywnego myślenia,
- umiejętność pracy  w zespole,
- rozwiązywanie problemów o charakterze projektowym, inwestycyjnym i eksploatacyjnym instalacji sanitarnych,
- posługiwanie się technicznym językiem angielskim.

Moje plany na przyszłość:
Swoją zawodową przyszłość wiąże ze zdobyciem uprawnień projektowych oraz  projektowaniem instalacji sanitarnych dla dużych obiektów budowlanych. W niedalekiej przyszłości chciałabym kierować pracami budowlanymi związanymi z realizacją projektów sieci i instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Moje obowiązki zawodowe związane będą również z doborem właściwych urządzeń oraz nadzorowaniem ich instalacji i montażu.

Moim marzeniem zawodowym jest prowadzić działalność projektową nie tylko w Polsce ale także w skali międzynarodowej, ucząc się warsztatu oraz nowych rozwiązań projektowych i technologicznych od najlepszych specjalistów z branży.

 

 

 

  ____________________________________________________

Absolwenci i studenci Mechaniki i budowy maszyn o studiowaniu w PWSZ

 

Mechanika lotnicza

O wyborze specjalności mechanika lotnicza zadecydował przypadek, a może przeznaczenie.  Nigdy nie latałem, ale zawsze interesowałem się samolotami. Chciałem poznać ich budowę i zasadę działania. Podjąłem naukę na kierunku Mechanika i budowa maszyn i wybrałem specjalność mechanika lotnicza. Teraz wiem, że to było spełnienie moich marzeń. Mogłem aktywnie uczestniczyć w projektowaniu i wykonaniu drona i nareszcie spróbować samodzielnie polatać bezzałogowymi statkami powietrznymi. Poza tym poznałem szczegółowo budowę samolotów i nie jest dla mnie tajemnicą jak to jest, że one latają. Nie żałuję swojego wyboru, również dlatego, że mam w perspektywie ciekawą pracę.  Znając podstawy mechaniki lotniczej, mechanika samochodowa nie stanowi dla mnie tajemnicy.

Absolwent specjalności Mechanika lotnicza

 

 

Obrabiarki sterowane numerycznie

Podejmując studia na kierunku „Mechanika i Budowa Maszyn” znałem podstawy sterowania maszyn sterowanych numerycznie. Jednak dopiero podczas studiów na specjalności „Obrabiarki sterowane Numerycznie” poznałem rzeczywiste możliwości tych maszyn. Poznałem nowoczesne metody obróbki, strategię doboru warunków obróbki współczesnymi narzędziami oraz systemy wspomagania wytwarzania CAM. Nigdy nie myślałem, że połączenie ruchu prostoliniowego i obrotowego pozwoli nadawać skomplikowane kształty powierzchni obrabianych. Taka wiedza oraz umiejętność programowania wielowymiarowych systemów sterowania daje mi nieograniczone możliwości kształtowania obrabianych powierzchni.

Absolwent specjalności Obrabiarki sterowane numerycznie

 

 

Mechatronika i diagnostyka samochodowa

Wybrałem studia na kierunku mechanika i budowa maszyn, bo zawsze interesowałem się motoryzacją. Już jako dziecko interesowałem się budową motocykli i samochodów. Na specjalności mechatronika i diagnostyka samochodowa poszerzyłem swoją wiedzę o umiejętność diagnozowania i naprawiania coraz powszechniej stosowanych w samochodach urządzeń mechatronicznych. Dodatkową atrakcją dla mnie jest udział w budowie bolidu. Jest to pojazd, który samodzielnie z kolegami zaprojektowaliśmy. Mamy nadzieję, że uda nam się stworzyć coś wyjątkowego, co zaspokoi nasze ambicje.

Student II roku specjalności Mechatronika i diagnostyka samochodowa

 

 

 ____________________________________________________

Absolwenci kierunku Rolnictwo, którzy odnieśli sukces

Wielu absolwentów kierunku Rolnictwo w PWSZ w Krośnie swoją karierę zawodową związało z rolnictwem i rozwojem obszarów wiejskich, prowadząc własne gospodarstwo rolnicze bądź pracując w instytucjach wspomagający jego rozwój. Poniżej przedstawiamy sylwetki trzech naszych absolwentów, którzy niewątpliwie odnieśli sukces w pracy zawodowej.

Daniel Bruk (absolwent 2006 r.) – Jest pionierem mlekomatów na Podkarpaciu rolnik-hodowca z Puław k. Rymanowa. Właściciel gospodarstwa rolniczego w Puławach gmina Rymanów, specjalizującego się w produkcji mleka. Gospodaruje na powierzchni 80 ha użytków rolnych, posiada 40 krów mlecznych rasy simentaler oraz zajmuje się działalnością agroturystyczną.

Krzysztof Frydrych (absolwent 2013 r.) – współwłaściciel gospodarstwa rolniczego w Krościenku Wyżnym, specjalizującego się w hodowli świń i produkcji zbóż. Gospodaruje na powierzchni 120 ha. Wielokrotnie nagradzany na Regionalnej Wystawie Zwierząt Hodowlanych w Boguchwale za osiągane efekty pracy hodowlanej.

Damian Habrat (absolwent 2011 r.) – pracuje w przedsiębiorstwie STOMIL AGRO jako specjalista z zakresu obsługi funduszy europejskich. Zajmuje się dystrybucją maszyn i ciągników rolniczych współfinansowanych z funduszy europejskich w ramach PROW. Ponadto koordynator wielu projektów unijnych  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 

 

Rozmowa z Danielem Brukiem absolwentem kierunku Rolnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie

 -    W 2006 roku ukończył Pan studia na kierunku Rolnictwo PWSZ w Krośnie. Czym obecnie się Pan zajmuje?

- Tak to już minęło osiem lat od ukończenia studiów. Obecnie w miejscowości Puławy gmina Rymanów prowadzę gospodarstwo rolnicze ukierunkowane na produkcję mleka. Gospodaruję na powierzchni 80 ha użytków rolnych, posiadam 40 krów mlecznych rasy simentaler oraz zajmuję się działalnością agroturystyczną.

- Jak Pan wspomina okres studiów?

- Na studiach nauczyłem się sporo rzeczy, które obecnie mogę wykorzystywać w prowadzonej działalności gospodarczej. Studia na PWSZ w Krośnie dały mi podstawą wiedzę z zakresu technologii produkcji rolniczej, ale przede wszystkim umiejętność postrzegania zmian rynkowych jakie zachodzą w sektorze agrobiznesu. Dotyczy to głównie zmian w preferencjach konsumentów oraz tendencji spadku opłacalności produkcji rolniczej. Okres studiów to był także bardzo interesujący czas zawierania nowych znajomości. Miło też wspominam życie studenckie.

- Na czym polega Pana recepta na sukces zawodowy?

-    Wydaje mi się, że podstawą sukcesu jest po pierwsze dobre podstawy teoretyczne, a po drugie chęć osiągnięcia sukcesu. Dobra teoria stanowi fundament, dla dalszego dynamicznego rozwoju w życiu zawodowym. Od zawsze marzyłem, aby prowadzić nowoczesne gospodarstwo rolnicze na europejskim poziomie. I to właśnie z tego powodu od samego początku mojej działalności w rolnictwie wprowadzałem w gospodarstwie rolniczym nowoczesne maszyny, urządzenia i technologie. Wynikało to z konieczności dostosowania gospodarstwa rolniczego do standardów higienicznych i produkcyjnych obowiązujących w Unii Europejskiej. Ponadto starałem się też poszukiwać nisz rynkowych dla mojej działalności. To właśnie z tego powodu prowadzę działalność agroturystyczną oraz postanowiłem zająć się sprzedażą bezpośrednią mleka w mlekomatach. Jest to nowatorski pomysł jak na warunki Polskie. Posiadam obecnie mlekomaty (w Rymanowie, Krośnie, Dukli i Miejscu Piastowym), w których można codziennie kupić świeże mleko od moich krów. Ten pomysł sprzedaży okazał się tzw. „strzałem w dziesiątkę”, cieszy się bardzo dużą popularnością.

-  Jakie są Pana plany dotyczące dalszego rozwoju gospodarstwa rolniczego?

- Uważam, że obecnie rolnicy muszą także poszukiwać źródeł dochodów poza gospodarstwem rolniczym, stąd też zamierzam zwiększyć liczbę mlekomatów na terenie Podkarpacia, wprowadzić przetwórstwo mleka we własnym gospodarstwie oraz rozwijać działalność agroturystyczną.

-  Jakby Pan ocenił z perspektywy czasu studia na kierunku rolnictwo w PWSZ w Krośnie?

- Z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że najważniejsze dla mnie to było zrozumienie roli rolnictwa we współczesnej gospodarce, a także procesów zachodzących w obszarze agrobiznesu. Wiedzę tę z powodzeniem wykorzystuję dziś w moim gospodarstwie rolniczym, dążąc do rozszerzania zakresu działalności o agroturystykę i sprzedaż bezpośrednią. Sukces mojego gospodarstwa rolniczego to, także duży zasób wiedzy dotyczącej technologii produkcji rolniczej pozwalającej na uzyskanie produktów o wysokiej jakości, spełniającej wymagania współczesnego konsumenta. Bez wiedzy, którą uzyskałem w trakcie studiów, a którą muszę ciągle uzupełniać nie osiągnąłbym nigdy takiego sukcesu. Największy kapitał jaki posiadam to moja wiedza.

- Czy poleciłby Pan kierunek Rolnictwo w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Krośnie młodzieży zdającej w tym roku maturę?

- Tak, z całą stanowczością. Jest to uczelnia kształcąca na wysokim poziomie, przyjazna studentom, posiadająca bardzo dobrą bazę dydaktyczną i dająca możliwości rozwoju zawodowego. Uważam, że studia na kierunku rolnictwo są ciekawą ofertą nie tylko dla przyszłych rolników, ale także dla osób, które chcą znaleźć swoje miejsce pracy w otoczeniu rolnictwa, w szeroko rozumianym agrobiznesie czy uczestniczyć w kształtowaniu rozwoju obszarów wiejskich. Nie bez znaczenia jest też fakt, że PWSZ w Krośnie jest uczelnią kształcącą na potrzeby regionu, dobrze znającą te potrzeby. Warto podkreślić, że w nowej perspektywie unijnej na lata 2014-2020 w Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich dużo środków finansowych zarezerwowano dla młodych, legitymizujących się wykształceniem rolniczym ludzi, którzy zamierzają przejąć i prowadzić własne gospodarstwo rolne. Uzyskanie więc wykształcenia rolniczego w tym przypadku jest rzeczą konieczną. A takie wykształcenie można zdobyć w murach PWSZ w Krośnie.  

 -    Dziękujemy za rozmowę, życzmy dalszych sukcesów i dynamicznego rozwoju gospodarstwa rolniczego. Zapraszamy na Uczelnię do dzielenia się praktyczną wiedzą ze studentami.

 

 

_______________________________________________________________________________________________________

Dlaczego warto studiować w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej
im. Stanisława Pigonia w Krośnie?

   

Zapraszamy Was do Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Pigonia w Krośnie. Podjęcie studiów tutaj będzie bardzo dobrym startem w dorosłe życie.

Studia bezpłatne

Nasza uczelnia już od szesnastu lat kształci studentów na studiach bezpłatnych na kierunkach licencjackich i inżynierskich. Obecnie w PWSZ w Krośnie kształci się ok. 3000 studentów na 14 kierunkach oraz 38 unikatowych specjalnościach. Zdobycie tytułu licencjata lub inżyniera zapewnia możliwość kontynuacji studiów.

KLIKNIJ TUTAJ, ABY WYŚWIETLIĆ PEŁNĄ LISTĘ KIERUNKÓW STUDIÓW

Dobra marka wśród absolwentów

Oferujemy atrakcyjne kierunki kształcenia, wysoki poziom zajęć dydaktycznych, możliwość studiowania według indywidualnego toku studiów. Należy podkreślić, że studia w PWSZ w Krośnie cieszą się bardzo dobrą opinią studentów, absolwentów i pracodawców z regionu. Uczelnia zajmuje czołowe miejsca w ogólnopolskim rankingu wyższych szkół zawodowych i najwyższe na Podkarpaciu.

Praktyczny profil kształcenia

To jedna z najważniejszych wartości studiów! Moduły zajęć zostały poszerzone o dodatkowe godziny warsztatowe, laboratoryjne i praktyki zawodowe. Dbamy o wysoki poziom praktyk i zajęć praktycznych oraz stale rozbudowujemy współpracę z przedsiębiorstwami regionu. Tak kształcimy już od 2012 roku z myślą o zwiększeniu  szans absolwentów na zdobycie pracy.

Elitarna kadra  wykładowców

Nasi studenci zdobywają wiedzę i kształcą swoje umiejętności pod okiem wykwalifikowanej kadry dydaktyczno-naukowej. Wykładają u nas profesorowie z najlepszych polskich uczelni. Studenci korzystają z ich bogatego doświadczenia i wiedzy. Kandydaci zainteresowani tym, pod czyją opieką będą studiować mogą to łatwo sprawdzić na stronach zakładów.

Umowy z uczelniami akademickimi

Zdobycie tytułu licencjata lub inżyniera zapewnia możliwość kontynuacji studiów na  najlepszych wyższych uczelniach państwowych: Uniwersytecie Jagiellońskim i Akademii Górniczo–Hutniczej w Krakowie, Uniwersytecie Medycznym w Lublinie, Politechnice Rzeszowskiej i Uniwersytecie Rzeszowskim, z którymi mamy podpisane umowy o współpracy, a ich profesorowie są wykładowcami w naszej Uczelni.

Doskonale wyposażona baza dydaktyczna

 Zapewniamy możliwość studiowania w nowoczesnych, kompleksowo wyposażonych salach, pracowniach i laboratoriach dydaktycznych. Sale wykładowe i laboratoria mieszczą się w nowych lub zmodernizowanych budynkach, są wyposażone stosownie do standardów XXI wieku. Wszystkie budynki dostosowane są do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Dostęp do nowoczesnych technologii

Umożliwiamy naszym studentom swobodny dostęp do nowych technologii i technik nauczania z wykorzystaniem e-learningu. Kliknij tutaj aby wyświetlić Kurs Demo prezentujący możliwości platformy e-learningowej. To także Global Understanding czyli zajęcia video-online z naszymi partnerami z USA, Rosji i wielu innych krajów na świecie.

Bogaty pakiet socjalny

Oferujemy liczne stypendia socjalne, stypendia rektora dla najlepszych studentów, specjalne, zapomogi, a dla zainteresowanych miejsce w domu studenta.

Najbogatsza oferta studiów i praktyk zagranicznych

63 umowy z uczelniami europejskimi od Turcji po Portugalię i Stany Zjednoczone  ....Co to oznacza? Nasi studenci wyjeżdżają na semestralne stypendia na uczelnie europejskie i amerykańskie. Dzięki uczestnictwu w programie Erasmus+ umożliwiamy naszym studentom realizację części studiów na uczelniach zagranicznych. Ale i w samym Krośnie panuje doskonała atmosfera do studiowania oraz spotkań ze studentami Erasmusa z wielu krajów.

Kursy, studia podyplomowe

Dla zainteresowanych bogata oferta studiów podyplomowych, kursów specjalistycznych i językowych oraz zajęć dodatkowych

 

 

 

 

 

lista aktualności
zporr
Zakupu oprogramowania dokonano w ramach projektu “Budowa szerokopasmowej regionalnej sieci internetowej w Krośnie i w powiecie krośnieńskim współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego"
bip
© 2010.All rights reserved. Realizacja: ideo,
Powered by CMS Edito